FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||||
|
||||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Nu är jag inte intresserad utav hagelbössa men håller med om att det finns lite väl för mycket förbud i Sverige ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jonathan Sulo har uttalat sig för IDG
http://www.idg.se/2.1085/1.131317 Även om jag tycker att JonathanS verkar vara en hygglig snubbe så vet jag inte riktigt om det där var så bra, det känns lite som att kasta sten i glashus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
|
Det är inte första gången detta händer, varje gång beklagar sig Loopia över det inträffande och ändå skiter i att göra något.
Dom är fortfarande en av dom största webbhotellen med minst driftsäkerhet i form av reservkraft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Har ni inte UPSer som klarar ens 10 min strömavbrott? Citat:
Citat:
Sen vet jag inte riktigt om jag tycker att Teknikbyn är en herrgård på en leråker ute i skogen. Västerås är ändå en av de största städerna i landet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hög driftsäkerhet in my...
Det är tråkigt att det ska behöva gå så långt innan man ser problemen. 2 års förvarning och ingenting har skett. Vi snackar inte småskaligt utan det är ju trots allt 300 000 webbplatser som fått problem på grund av detta. Det är i allafall bra att företaget är ärligt "20 minuter är smärtgränsen" så får man hoppas att detta åtgärdas snarast. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
|
Citat:
Ska man vara en av sveriges största webbhotell bör man ha krav eller ha en stor text på deras sida "Vi har ingen reservkraft räkna med stora avbrott varje gång det är elavbrott" Man tycker att kunder ska få information om sådana saker innan dom beställer och råkar ut för otrevliga avbrott av denna typen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
|
Lätt för dig att säga patrikweb, som har tänkt på detta med diesel aggregat och massa bra grejer
![]() Detta tror jag är bra för alla som har ett bra webbhotell som det patrikweb erbjuder att det är viktigt med dieselel när strömmen går. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
|
Citat:
Loopia med Active24 har garanterad antal 100 miljoner mer pengar än jag har att slösa, även mer pengar än många andra rena webbhotell. Så det handlar inte om att dom inte har råd att inverstera utan mer att dom inte valt att göra något åt det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|