FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Enligt vlt .se så ska strömavbrottet vara åtgärdat vid 12
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
12?!?!?!?!?!?!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
På grund av ett kortare strömavbrott (ca 10 min) som drabbat hela centrala Västerås så har vi för tillfället driftstörningar på majoriteten av våra tjänster. Strömmen är nu igång igen och vi arbetar på att få upp alla våra tjänster igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför skickar Pingdom 5st SMS om att samma server är nere och sedan 5st SMS om att samma server är uppe?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du kan e-posta ([email protected]) eller ringa oss (021-4800920) så kan vi titta närmare på vad vi skickat och hur du konfigurerat dina inställningar. Du har även möjlighet att titta på Notification History” där du ser alla larm som skickats och varför. Då jag inte vet vilket konto du refererar till så får jag svårt att kommentera frågan här. Dessutom så kommer vi aldrig utan att en kund verifierat sig med användarnamn och lösenord ge ut uppgifter. Pingdom.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det spelar väl ingen roll vad jag har för konto, frågan är varför man skickar först 5 SMS i rad "servern är nere" och sedan 5 gånger "servern är uppe"... Hur har man tänkt då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan tycka att alernativa strömkällor ska vara ett krav hos webbhotell. Exempel på alternativa strömkällor menar jag förslagsvis generatorer. Vad hade hänt om strömmen hade legat nere i 24 timmar? Det hade varit kaos.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
det verkar som om ns2, ns3 och ns4 samt mysql inte fungerar.
ns1.loopia.se svarar när man kör en nslookup på www.loopia.se |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|