FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag äger hittajobb.se och har gjort det i snart 2 år.
Till en början hade jag stora planer för sidan och dom ligger till viss del fortfarande kvar. Men jag har inte råd o marknadsföra sidan så pass som ja skulle vilja eller vet om det är värt det. Folk har börjat höra av sig om att köpa domänet/sidan. Har bud på 30000kr än så länge men undrar, vad skulle ni gjort. Skulle ni sälja och om, för hur mycket? Eller skulle ni satsa på sidan o starta företag? Sidan ligger uppe nu så de är bara o ta en titt men de är ju domännamnet i sig som är värdefullt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Wow, gravedigging.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Han missade 30 papp. Nu kan han gräma sig över två saker, dels att han inte utvecklade sidan, dels att han inte sålde i tid när han hade ett fett anbud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
han kanske hitta ett jobb?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Eller kanske så sålde han?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
state: active
domain: hittajobb.se holder: micpet0702-00006 admin-c: - tech-c: - billing-c: - created: 2006-02-14 modified: 2009-01-21 expires: 2010-02-14 nserver: ns2.b-one.nu nserver: ns3.b-one.nu nserver: ns1.b-one.nu dnssec: unsigned delegation status: ok registrar: SE Direkt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Konkurrensen bland jobbsajter är enorm. Om du inte har ej djup kassa för att bygga en organisation för att konkurrera på liknande villkor så hade jag definitivt satsat på att sälja. 30k låter inte dumt alls i mina öron.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det var två år sedan han hade det budet... tråden är bumpad och budet är nog inte aktuellt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|