FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har en komplett apdräkt. Efter man använt den i en timme svimmar man oftast av värmeslag eller vätskebrist. Men den första timmen är man kung.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bill Gates kanske? :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nudist? Billig kostym och inte så varmt som apdräkten...
/Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Blottare med en rock och en snorre hängandes i form av dildo eller något
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Betydligt mer uppseendeväckande ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fler förslag?
Jag tog det där med blottare på allvar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tack igen för alla tips!
Jag var uppe på vinden idag och grävde. Hittade följande: En svart tunika En ringbrynja Ett läderharnesk En krosskjorta Ett bastardsvärd En svärdslida Ett par svarta byxor En penningpung Ett läderbälte Ett par läderstövlar Så valet föll ganska naturligt på riddare. Jag kommer garanterat att vara tuffast på festen ![]() Förklaringen till att jag hade allt det här på vinden är inte att jag tänkt dra ut på korståg, utan att jag var väldigt intresserad av att samla på medeltida prylar i mina yngre tonår. Jag visste väl att jag sparade allt skräp av en anledning ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Gustav: Tänk på kniv-/vapenlagen när du ev. skall ut med svärd på fest...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Citat:
Svärdet köpte jag i Spanien för ca 13 år sedan. På flyget hem så hade jag det i handbagaget invirat i en stor badhandduk. Det skulle inte vara några problem att hugga ihjäl någon med det, så det är ingen leksak. Man märker hur världen förändras. Idag hade man förmodligen inte kunnat gå på ett flygplan med ett svärd, med tanke på att inte ens nagelsaxar är tillåtna ![]() Edit: Badhandduk heter det ju, inte baddhanduk. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|