FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi på egetforum.se har provat adoperator idag och det ser onekligen lovande ut, och det har fungerat bra för att ha varit den första dagen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har testat AdOperator lite. Det passade inte alls den sajt jag testade det på, dock har jag planer på att använda AdOperator istället (eller som komplement till) AdSense på en sajt jag håller på att bygga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjaba
Jag är säljare på ADOperator, vill ni marknadsföra er site via ADOperator och få dom bästa annonsplatserna skall ni ringa mig ![]() Vi sammarbetar även med tv3 , tv6, tv8 och viasat, så annonsplatser kan fixas där till riktigt bra priser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Då kanske du kan berätta hur man ska göra för att få betalt? Jag har meddelat er att jag klivit av AdOperator eftersom det inte passade min sajt. 980:- finns på kontot, men ingen utbetalning sker. Jag har mailat, jag har provat att skicka en faktura (för en dryg månad sedan), men ingen respons. Olycksfall i arbetet eller har ni en sällsynt trist inställning till era partners?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Utbetalning av intäkter sker först när de uppnått summan 1000 kr:
http://www.adoperator.se/desc_term.jsp Punkt 6. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så om man kliver av före 1000-kronorsstrecket (20:- före i mitt fall) så betalar ni alltså inte ut ett öre? Med tanke på hur dåligt era annonser går (de gav ungefär 5-10% så mycket som en AdSense-annons med samma exponering i intäkter) så kan det vara bra för övriga läsare av tråden att veta, utöver att ni struntar i att svara på mail och ignorerar fakturor dvs.
Edit: jag ser att det under punkt 6 tillkommit ett stycke om att ni förbehåller er rätten att blåsa era affiliates när de kliver av programmet. Då är det inga konstigheter, jag har inte hållit mig tillräckligt uppdaterad på era användarvillkor. Tack och hej för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vill gärna försvara adoperator med att adoperator ger rätt bra när det gäller forum även i jämförelse med Adsense och Adsense betalar inte ut belopp under 100$ samt Adsense har ignorerat mina sista 4 email, och adsense har blåst mig på 15 papp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi har satt en gräns på 1000 kr för att det annars skulle bli för mycket administrativt arbete för mindre summor. Och när man ändå har 980 kr, så är det ju så pass nära 1000 kr att man skulle kunna ha annonserna uppe ytterligare någon vecka, för att komma upp till 1000 och sedan avsluta samarbetet, om man inte är nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gillar systemet.
Jag använder det på en av mina sajter, och jag gillar även att man kan köpa annonsplats direkt på min sajt, via adoperator. Jag gillar det så pass mycket att jag faktiskt funderar på att helt låta adoperator sköta administrationen av mina annonser, och hänvisa mina kunder dit. Jag ska dock utvärdera lite till innan jag låter det gå dit. Jag vet att andra har haft prestandaproblem med adoperator, något som jag dock inte märkt av. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Verkar vara en lovande sida.
Skulle dock vilja veta om det fanns några passande annonser för min sida innan jag registrerar mig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|