FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
bra då vet jag vad ni tycker ..... ska se vad man behöver göra ..... planeringen är att göra en annorlunda sajt .. göra en vanlig radio sida är inte målet då det finns tonvis av dom och dom ser likadana ut....
![]() jupp den blir nog lite oseriös i mångas ögon ...kanske gör en standard sida oxå.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Stödet för Mozillabrowsers och kompatibler MÅSTE fungera, annars är det ingen idé att släppa... och trots att vi lever i bredbandstider skulle jag absolut "rita" med CSS istället för grafik. Sajten blir snabbare då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
he he .. ja det blir en rolig och smått töntig sida ska försöka hålla mig ifrån standardena så långt som möjligt.
![]() ![]() kompatibel endast med explorer tillsvidare ...... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1. Det allvarligaste "misstaget" är din osynliga text. Vill du verkligen bli bannad första dagen Google indexerar siten? BLack hat SEO så det ryker om det!
2. <TITLE> taggen är på Engelska, av den osynliga texten att dömma så verkar det ju va en Svensk sida? Eller? 3. <meta name="description> lyser med sin frånvaro. 4. H1, H2 etc. lyser med sin frånvaro. 5. "Synlig" text lyser med sin frånvaro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hmm har haft flera sajter så länge utan att det har hänt nått? fortfarande synliga på google ...dock är jag inte så insatt "nörd" när det gäller sånt.. vad är det som är alvarligt då ???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Black Hat SEO (gömd text m.m.) är en typ av SEO som inte följer de riktlinjer som finns för sökmotoroptimering. De som utövar Black Hat SEO utför oetisk sökmotoroptimering och riskerar att bli uteslutna ur Google's Index - forever.....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
sådärja nu var det klart :lol:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Måste den se så templateaktig ut? " he he .. ja det blir en rolig och smått töntig sida ska försöka hålla mig ifrån standardena så långt som möjligt" ser inget roligt i det, och hur kan man få en sida att fungera endast i explorer - vi är ju inte på 90-talet mera.♠
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|