FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm ville egentligen inte använda forumet till reklam var mer nyfiken på vad som låg bakom när man valde sin psp. Svarar därför på frågorna via pm, men generellt beroende på volym brukar vi kunna matcha konkurrenterna, trots att vi tar kreditrisken.
Hursomhelst fortfarande intresserad av vad som är viktigast när man väljer psp om ngn känner för att bidra med mer om detta. Citat:
I grund och botten handlar det nog helt enkelt om att göra köpproceduren så enkel som möjligt och därmed få upp conversion raten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har varit i kontakt med Pay & Read i samband med att jag skulle använda det på en hem och skola sida. Där folk skulle kunna betala medlemsavgiften.
Det vara bara strul för att få detta att funka och ingen speciell hjälp fick man heller. Det de skickade ut stämde inte, allt man skulle lägag dit för att få det att funka fanns inte osv.. Slutade med att vi inte har denna funktion förns det kommer något bättre och ett företag som kan hjälpa o leverera bra lösningar från början. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Varken generellt eller i ert specifika fall känner jag igen oss. Om du hade tagit kontakt med oss hade du fått all den teknisk hjälp som behövs för att använda vårt system. Vår grundteknik för kort- och fakturadebiteringar bygger på WebServices och kräver en del kunskaper i programmering. Med våra moduler för osCommerce eller COXCO/Midicart är installationen är mycket enkel och kräver inga programmeringskunskaper. Vi jobbar på att göra implementationen av vår betalsystem ännu smidigare, för att kraven på webbplatsernas tekniker skall vara så låga som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
så ditt snack om att det funkar är bara bullshit!! Blev hela tiden hänvisad till diverse personer som den ena skyllde på den andra. Det tycker jag visar på att ni inte är speciellt seriösa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Implementerade samtliga funktioner från Pay-Read och fick det att funka efter 2 samtal med deras tekniker och 2 timmars arbete. Både PHP, ASP och ASP.NET funkar det med. Om inte fler. Kom med konstruktiv kritik istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Även jag har aldrig haft problem med Pay&Read... Installationerna fungerar klockrent och utbetalningarna likaså..
Det enda amatörmässiga må vara deras webbplats dock ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vet inte vem du är micke men du verkar vara oerhört upprörd av någon annan anledning.
Det är inte de som ska fixa tekniken på din sida, och jag tror snarare det var du som inte klarade av den tekniska biten, Pay&Read ska väl inte koda din sida? Känner inte igen något av detta utan allt har fungerat kanonbra direkt, underbar support och trevlig personal. Så det är bara tummen upp. Otroligt smidigt system sen när de betalar ut hela tiden också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||