FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Trist. Jag missade inslaget eftersom min bostadsrättförening glömt informera mig om att vi har gått över till digital-tv. Det var tydligen över en månad sedan vi gjorde det
![]() Knullis.com verkar ligga nere, eller är det bara jag som inte kommer åt sidan? Edit: Nu kom jag åt domänen. Men det går trögt som sirap. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Liten rolig grej är ju att dem sa att dem "hackat" till sig bilderna.
Men dem flesta sitter ju på DC++ och söker som galningar oftast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sjukt.
Så mycket mer man kan göra för att bli av med denna typ av material. Men är väl där majoriteten av trafik och pengar sitter.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Knullis.com får i alla fall gratis reklam.
Förresten, får dom visa ansikterna på ägarna i repotaget och på tv3s hemsida? Behöver dom inte godkännande först? Jag tror knappast ägarna har sagt ja till det. Eller är jag helt fel ute? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intressant. Många säger att det inte är ägaren av forumet som är ansvarig? Låter
logiskt men så är det faktiskt. Finns en anledning t ex att flashback har sitt forum i england efter ett ganska saftigt vite på sig. Kommer ihåg när jag drev ett "politiskt" forum och då var det väldigt viktigt att "sortera" med tanke på vad många skriver på nätet. Kan tillägga att jag har en liten hobby sida på ett annars inaktivt domän som fick sig en hel del träffar under programmet. (fjortis.se) Kan bara tänka mig vilket "reklam" det här var för sidorna som nämndes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe den var bra! Nej tror inte de har godkänt, isåfall kanske en polisanmälan mot strix blir verklighet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Administratör
|
Roten till det onda är att filmerna spelas in över huvud taget. En "privat" film på en dator med internetuppkoppling eller mobiltelefon är som att låta en 3-åring leka med en laddad pistol.
![]() |
Svara |
|
|