FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Nix, nu går det inte att göra så längre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Mattias: Play High Speed borde det kanske inte heta då eller?
High Speed antyder ju att hastigheten i filmen ändrats och rent motion-aktigt så upplevs ingen snabbspolnings-effekt om jag väljer high speed. High bandwidth är väl mer passande då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag sparade filmerna på mitt skrivbord, kan se dom när jag vill nu. Behöver inte ens ha din sajt uppe. Det tog mig 1 minut att hitta lösningen. Kan jag, så kan dom flesta andra. Så du får nog hitta ett bättre sätt att blockera mms länkarna annars kommer nog en stor del sitta och titta gratis, eller rent av tanka ner dom och titta senare. Här har du en dump från min VLC med ett av dina filmklipp.... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men när jag tankade ner dom drogs det minutrar. Testade igen för en liten stund sen och nu verkar det som att det inte går att spara ner filerna. Som du kanske vet så finns det en uppsjö med gratis program som sparar ner MMS streams till hårddisken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
MMS-strömmar är ju dock fortfarande förhållandevis säkert om man jämför med alternativen. Finns ju fler program som sparar flv-strömmar nu t.ex., än vad det finns som sparar MMS.
(Det bör ju dock nämnas att jag inte tycker att MMS-strömmar är ett bra alternativ ALLS, finns avsevärt många fler fördelar med Flash, men ur säkerhetssynpunkt, så!) Jag vet att det här har nämnts några gånger nu ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Funkar den här siten bara för Windows-användare?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker siten var ren och snygg utan allt för mycket grafik (som det tenderar att bli på liknande siter). Lätt att hitta, och mycket lätt att använda. Streamingkvaliteten är perfekt, åtminstone så länge man tittar på en liten dataskärm. Jag har heller inte som de skrev ovan upptäckt att man inte kan spola i filmen. Kör IE med Vista och det fungerar som det ska. Det går också snabbt (om än inte ögonblickligen) att fortsätta titta när man spolat fram och tillbaka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Senast redigerad av xarph den 2011-03-12 klockan 10:23 |
|||