FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Håll oss gärna uppdaterade, även jag funderar på Google Apps.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och att få svaret 28min senare än utlovat är väl ändå rätt ok? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu kanske gränsen är 501 mottagare per dag :P
Man kan ju tycka att de borde kunna känna av hur många adresser som mailar in till ditt konto så att du aldrig kan få problem när du besvarar.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du betalvarianten eller gratisvarianten?
Tror inte alla förstått att det är Google Applications mailhosting det rör sig om och inte ett vanligt mailkonto. Jag låter Google ha hand om mina domäners mail också, det fungerar väldigt smidigt men det är intressant att läsa om dina problem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
För övrigt borde man rimligtvis få en varning när man närmar sig gränsen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Förutom just detta är jag väldigt nöjd med hur det fungerar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fabian jag tycker du ska lugna ner dig lite, om jag vill dricka två liter cola köper jag inte en 33cl burk för att därefter ringa till coca cola och klaga över att jag fortfarande är törstig.
Cred till google som löste det här snyggt om du frågar mig! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
jag tycker du ska vända dej till nåt webbhosting.. dem brukar ha ett "mail-only" konto med webmail... rekommenderar surftown på den biten....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Citat:
De flesta webmaillösningar jag testat går ganska slött från Indien, medans google har bra hastighet, att de dessutom har google docs, calendar etc. gjorde att jag valde dem. Om jag hade haft en organissation med hundratals anställda så hade jag kanske inte valt google i första hand, men vi är 3 personer som hanterar hela företagets mail, så det kändes inte som om vi var en gigantisk kund. Att jämföra det med att köpa en 33cl cola verkar dumt. Här är deras informationssida, jag tyckte efter att jag hade läst detta att det lät som om dom kunde leverera vad vi behövde: https://www.google.com/a/enterprise/?hl=sv För övrigt har jag valt deras betaltjänst och inte deras gratistjänst just för att jag då förväntar mig att få lite mer. Om det hade varit gratisversionen jag använde och detta hade hänt så hade jag tänkt "Fan, jag skulle nog valt betalversionen istället". Snyggt för mig hade vart om google när jag ringde dem igår sa "Vi ber om ursäkt för problemen och skall genast undersöka vad som hänt, om det visar sig att mailen du skickar är riktiga mail och inte spam etc. så tar vi genast bort begränsningen på 500 mail och ökar den till 2500 per dag, vi kommer dessutom att skicka dig ett mail som varnar om du närmar dig gränsen." |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|