FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kortfattat igen... Jag registrerar en domän den XX, betalar även domänen den XX Jag använder mig av Bankgiro metoden för inbetalning Den andra personen registrerar samma domän en dag senare Han betalar med Visa, vilket innebär en direkt inbetalning Domänen står nu i hans namn om man whoisar den Jag har dock fått den inlagd på mitt webhotell, jag har börjat trixa lite med den på kontot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
http://weblyx.se/ <-- han har tillgång till domänen, men eftersom det sker med automatik så har även jag den inlagd på mitt konto, dock så ´har han kontrollen
Han har även laddat upp en sidan på den, vilket inte är helt moget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
De får inte göra på annat sätt. De kan inte byta ägare bara för att du valde ett sämre (i detta fallet) betalningsätt.
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag måste faktiskt också undra varför man orkar tvista om ett felstavat domännamn?
Webblyx ska det väl ändå vara? (web på engelska, webb på svenska). Är väl ingen höjdare att starta en verksamhet på en domän med felstavning? Eller har jag missat nåt? Sedan är ju webblyx.se ledigt. Så varför inte ta den? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu blir det inga fler snabba svar från min sida...Går och lägger mig nu, upp och jobba tidigt imorgon. Förhoppnignsvis så finns det ett mail från aleborg i inkorgen imorgon bitti.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Banned
|
Brazzan: Svälj stoltheten och betala han den summan... Det rör sig om max 500:-.
Han gjorde dig en tjänst. Hade någon annan snott den, hade du aldrig fått erbjudandet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag bara måste fråga: Vem har reggat webblyx.se?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|