FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ursäkta.. men - usch vad ful...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Fast de kommer tjäna stora pengar ändå på sidan med tanken på vilken makt som står bakom sidan. Även där tråkigt, men sant. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
smart tjänst, innehållet kommer förmodligen även bli "lokalt innehåll" på aftonbladet och man kommer tjäna pengar från två håll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser däremot inte anledningen att besöka sidan...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hittade inte annonsen... Några orsaker: * Annonsören har tagit bort annonsen. * Kontrollera länken. Om du klickade på länken i ett mejl, kontrollera att länken inte kapats. * Om du just lagt in eller ändrat den här annonsen, kom ihåg att det kan dröja en halvtimma innan den visas. http://www.family.se/vi/blabla.htm?ca=11_a |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gällande att lägga upp bilder på barn, badandes eller inte, så vet jag iaf att medlemmarna på HeyBaby.se önskade möjligheten att sätta en "vattenstämpel" på bilden. Det skyddar ju inte helt, men kanske förbättrar det situationen något. Dock tycker jag att enbart förfrågan om en sådan funktion visar på att det finns ett visst säkerhetstänk hos många föräldrar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske vore en ide att implentera så det går att censurera/blurra vissa delar av bilder?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Hjälp! vilken trist sida, den kommer väl inte att slå?
På familjeliv.se där jag brukar "hänga" är det otillåtet med badande barn på bilder, bra tycker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har inte riktigt förstått varför man ska sprida sina familjefoton på nätet. De vettiga albumsidorna har ju skyddsfunktion så att man skickar inbjudningar till de man vill ska ta del av bilderna.
För övrigt så kanske dags att censurera bilder på djur så att inte zoofilerna får tag i dem. [för de som inte förstår den meningen så anser jag att censur sköter man själv = ger f-n i att göra bilderna publika] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är det för hysteri kring badande barn? Visst finns det pedofiler som säkert har små barn, till och med spädbarn, som preferens, men VARFÖR skall hela samhället anpassa sig efter dessa sjuka individer?
Sedan måste jag ju säga att det är en helt obegripligt ful och eländig sida man snickrat ihop...
![]() |
Svara |
|
|