FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
DipBox -> Lundmark
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag har bytt ditt namn nu, och du har fått mail om det. Thomas
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
priority -> Peter
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Forsaken ---> Kristofer
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Doje ---> David
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Supreme ---> Edvard
Nu måste jag uppdatera min avatar också ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
MissNewbie --> Lena
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad är det för fel på efternamn?!
:huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Har skrivit några inlägg hur förödande det kan vara när sökmotorerna pusslar ihop relevanstexterna dom publiserar under sökresultaten, både för företag, offentliga personer och privatpersoner, senaste finns här. Vad du skriver i ett inlägg står du säkert för 100%, dock kan inget forum garantera att personen efter dig skriver nåt du vill ha assosierat med ditt namn. Sedan har WN en tendes att rankas bra i sökmotorerna, oftast före alla andra, exempelvis ger en sökning på google där keyword är ditt "förnamn efternamn" din profil här på WN. Jag säger nu inte att man skall välja bort detta om man känner för det, dock är det värt att tänka på när man är på publika websidor man själv inte modererar. Thomas
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller helt klart med ovanstående.
Anledningen till att jag inte vill ha mitt efternamn är flera. En av dem är att min släkt är ensama om efternamnet i hela världen, och vill helt enkelt inte gå ut med det offentligt. Lite som att lägga ut ens hemnummer här - inget som jag känner för att göra. Dessutom är det så himla långt så det är nästan som det inte får plats utan att skjuta ut sidmarginalen på forumet. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|