FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kör du oxå mac? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Tack för en bra tråd, är i startgroparna för att starta www-hotell och ska skicka vidare den här tråden till teknikerna. // Magnus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Utvecklingskonto skulle kanske kunna va något, tänker på de som utvecklar ett webbprojekt med andra och behöver en gemensam server att jobba mot. Det bör isåfall va rimliga priser och lätt att sätta upp ett konto själv och genom en onlineguide välja vad man vill ha stöd för, så blir priset därefter. Någom domänkoppling och sådant behövs ju inte under tiden man utvecklar, räcker ju att en subdomän skapas automatiskt. Det skulle jag va intresserad av iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Inga fler som har tankar kring webhotell?
Inga andra drömtjänster? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kan dock inte längre hitta något om det på deras sidor. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
http://www.24-7webhosting.com/virtuell.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nej, 24-7 erbjuder inte det jag menar med "VPS". 24-7 erbjuder på den sidan du hänvisar till ett s.k. återförsäljarkonto. Återförsäljarkonton ger t.ex. inte root-access till operativsystemet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Tilläggstjänster:
Ett billigt Faxnummer där man får inkommande till E-mail - eller besked från Er - och så hämtar man faxen via Er site... Eventuellt också en login hos Er där man kan skicka ut fax (men inte lika viktigt) (Vodafone har ett dylikt, kostar 20 +moms i månaden - man hämtar fax på deras server eller väljer om man vill ha det till mobilen). SMS - möjlighet att erbjuda folk att SMS:a sponsrat av reklam för siten/ samt Er reklam gratis undertill eller för ringa kostnad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har själv använder mig utav JVDS.com dom säljer VPSer och dom fungerar mycket bra.
Har haft där i snart ett år, dom har helt outstanding support. Dock är ju detta ett företag som har servrar i England och i Amerika dock. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|