FAQ |
Kalender |
![]() |
#231 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag fick min dator idag! Jag trodde inte det var sant! Den fungerar kanon till att surfa med! Helt otroligt!!!
Det är en stor bluff detta, det vet vi alla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
När var senaste beskeded att dom skulle levereras?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt sjukt att Medison inte går ut och kommer med mer information utan bara har klippt av, för dom som fortfarande är optimistiska till detta, så ska dom ha överflöd av optimism. Men vå får väl se vad som händer, det kan ju komma datorer...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det har ju luktat bluff hela vägen, men jag hoppas verkligen att det är på riktigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
|||
Supermoderator
|
JonathanS hur lyckas du få med allt hos idg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
haha |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att skicka första t-shirten till presskåta Jonathan, var uppenbarligen ett smart drag
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tss, Jante-Jonny är i farten
![]() Det var smått hysteriskt här imorse. Lagom sliten efter gårdagens 10-års fest hos .SE fick jag först ett samtal från CS och 5 minuter senare ringde IT24. Ingen av artiklarna föregicks av något direkt arbete från min/vår sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
http://www.idg.se/2.1085/1.119731
Nu börjar väl alla pengar dras. Kan ju inte vara svårt för Medison Co att ringa och påstå att dom har fått sina datorer.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|