FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
kanske därför jag bara har kladd med mina domäner hos dem. Ena minuten funkar det andra åker man ut, servern är precis nu åter igen nere och har varit i 20 minuter.
Sista tiden har allt gått fruktansvärt långsamt på servern jag ligger på, medlemmar blir utloggade, klickar två gånger när de ska maila mm vilket resulterar i att två mail skickas, två gästbokinlägg skickas mm för servern reagerar inte. För en tid sedan kladdade sql-servern , de påstod att det var min applikation som var problemet , men efter veckor av mailande så upptäckte de att det var deras grejer som inte var som de skulle. Jag har uppläggning av mp3 musik för artister, för en tid sedan på en söndag gick det inte att lägga upp några filer, satt halva söndagen och försökte fixa det. Ringde aleborg på måndagen , jodå de har mixtrat med någon fil så det slutade funka. Kula tt behöva be medlemmar om ursäkt hela tiden ![]() Nu har webbservern varit nere i 50 minuter, efter att ha mailat samt ringt Nu har webservern varit nere i 60 minuter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Instämmer med de andra och tackar =)
Det kunde verkligen inte ha kommit lägligare då även jag var på jakt efter ett nytt webbhotell! edit: När tror ni att ni har fixat så att man kan köra med både php och aspx under samma webbkonto? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ett tack och bock till aleborg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() Grymt ska det bli iallafall för jag har hört mycket bra om Aleborg och har även haft kunder som haft dom som webbhotell. Dags att själv få utvärdera! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Medlem
|
Tackar för tipset. Det kom perfekt nu när man letade efter ny host för butiken!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det någon som vet om det går att använda deras webbhotell utan att behöva använda deras DNS-system? Verkar som de tvingar detta och i annat fall pekar de all trafik mot parkeringssida. Mycket irriterande.
Hoppas supporten är snabb iaf.....
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Beställde ett konto nu och väntar på mailbefräftelsen bara, underbart aleborg
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag väntar bara på att mitt domän ska pekas om till aleborg, allt annat har fungerat klockrent, superbra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|