FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har en gammal Compaq Evo N400C på ett ynka kilo.
Skulle dock kunna tänka mig den där lilla lifebooken eller en TX, eller varför inte hp:s efterträdare till N400c. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
- Dålig batteritid (Ganska dålig batteri-laddar placering då man sitter i sängen och den gärna "glappar") - En spricka i nedre vänstra hörn (Tackar mig själv för när man är full och går runt med den med 1 hand) - Röda "fläckar" från täcket på nedersidan (Tackar mig själv för även där då överkasten på täcket var helt nya och färgade av sig). Med andra ord; en kanon laptop som fungerar men batteriet är 20 minuter max för mig just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kan köpa XP redan på nätet, men är inte säker på alla datorer. På dells hemsida verkar det vara lite 50/50. Just Latitue serien går bra med XP, euro.dell.com/content/products/features.aspx/4x_latit_d430?c=se&cs=sebsdt1&l=sv&s=bsd
> "Välj med Windows XP" Personligen skulle jag rekomendera en liten mac, förslagsvis en 13" Macbook http://store.apple.com/Apple/WebObjects/sw...macbook/macbook |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010109700
Riktigt snygg och väldigt liten men hur bra den är kan jag inte svara på, dessutom är den rätt dyr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
fyy attan vad trevlig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
En liten laptop för mig väger iofs under 1,3kg och är stor som ett A4 högst.
Min gamla n400c börjar bli fruktansvärt slö märker jag. Måste nog byta upp mig. Fast då hade jag velat ha en riktigt snabb maskin med 1280-upplösning minst samt en vikt under 1,3kg såklart. Några förslag? Tx stämmer väl in hyfsat där antar jag. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|