FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tycker ni kan välja mellan Malmö, Göteborg och Stockholm. Det finns väl ingen anledning att ta något annat så länge ni inte föredrar en grön blommig äng med hoppande får.
Jag röstar på GBG även om jag inte ska vara med :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Sundsvall helt klart sveriges mitt (nästan iaf), allt söder om stockholm kräver ju tolk för oss i norr
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag röstar också för Sundsvall, så slipper jag köra fel.
Jag har partylokal om så behövs 250 kvadrat+ ![]() Nä, men till 08-land kan man ju sträcka sig, bara nån annan åker med så jag slipper yra runt där o bli galen på alla eminemta bilförare, hade jag nog av igår. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vore kul! Jag missade förra sommarens precis pga resa.
Stockholm röstar jag på... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag sitter redan nästan halva mitt dygn/liv vid burken och sen skall man på fest på sin fritid där 300 stycken pratar om internet och datorer. Hur kul är det på en skala? Hehe, jag skojar förstås. Kan nog vara skoj!
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför inte en REDIG grillfest hos någon med stor tomt och tältplatser =)
så kan man ha lite kul åt Mat-statistiken sen... WN-BBQ! Det gick åt 600 korvar....450 liter öl... etc etc =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag röstar på Åmål!
Snart har varenda småhåla varit på tapeten och jag är helt övertygad om att det inte går att hitta en tid och plats som passar mer än nån procent av besökarna. Det är bara att nån som känner sig manad tar och bestämmer en tid och plats annars blir det aldrig nån träff. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fan vad najs, jag har alltid velat uppleva fucking åmål.. det verkar så spektakulärt
![]() näe men nånstans i mellersta Sverige typ Gävle - Östersund är väl ganska rimligt, även störst sannolikhet att få så många som möjligt kan (antar jag, vad vet man, det kanske är så att wn folket huserar till 99% runt småland. men jag antar att dom är lite utsprida) vore ju kul att se så många som möjligt på en sån tillställning, för att inte nämna networking möjligheter som jag tror dom flesta ändå är intresserade av, det är ju ett strålande tillfälle att träffa folket bakom Wn-nicks. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Ingen som har tänkt på Malmö kanske?? =)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|