FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Detta var intressant information... Maccke - halkade fingrarna över något för snabbt i ditt inlägg ang. Citat:
Nu vart jag nyfiken på att läsa Eastpoint AB bokslut m.m. // lennart |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
|
||||||
VIP
|
Citat:
Svar: Oavsett hur du tänker så är en nyemission bäst i vårt fall. Strunt samma om det finns 3-4 stora aktieägare, det finns 1000 tals små också! Citat:
Svar: Det är väl upp till var och en vad dem vill göra? Tråkigt att inte kunna använda lite av pengarna man tjänat, vara tvingad att vänta 3-4 år. Citat:
Citat:
Nja, jag tror inte att det "Svenssons" som kommer att handla med era aktie, dom handlar oftast enbart med dom säkra och stabila aktierna. Ni är nog en högrisk aktie och Ni bör jämföras Er med andra högrisk aktier som går upp och ner med 50 - 200 % Svar: Helt klart, vi är en tillväxtaktie. Det är en kraftigt blandad skara av investerare. Har aldrig sagt att huvudsakligen Svenssons kommer handla denna aktie, jag försökte bara jämföra den med en aktie som är bekant för Svenssons. Citat:
// Lennart |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Känner du honom Jokkoapa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Du får kanske ta det lugnt med det goda vinet i Spanien Lennart, eller förklara för oss. LOL Ditt WOO-WOO-WOO inlägg känns rätt intetsägande i nuläget ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag hade för en tid sedan anledning att samla information kring ett antal NGM-företag, däribland Eastpoint. jag hade kvar en del anteckningar kring Eastpoint, även om all info inte är uppdaterad pga av uppköp och fusioner mm. Men visst har ni majoritetsägare med färgstarkt förflutet.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
edit: konstiga quotetaggar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dagens Industri har idag publicerat en lista över de företag som gått bäst/sämst på börserna i år.
http://di.se/Index/Nyheter/2007/05/30/235197.htm Eastpoint är ett av de företag som gått sämst på NGM. Får verkligen hoppas att utvecklingen vänder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Enligt DI-artikeln så handlar det om 27% neråt i maj men 110% neråt i år.
Nu är jag inte alls kunnig inom detta område, men tittar man på kurvan så låter det som DI har fel. Eastpoint-kursen Men det kanske har något med att Eastpoint köpt nya bolag med nypressade aktier, att man spätt ut aktien ? Nån som vet ? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|