FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om någon sitter på en invite får dom gärna skicka en till mig.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Chansen är nog minimal, tyvärr, om du inte har speciella kontakter... Det är bara en mycket liten del av medlemmarna som överhuvudtaget får skicka invites.
Jag har själv tjatat lite kan jag erkänna men förjäves, hehe ![]() EDIT: felstavningar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tycker det var lite roligt att när de kikar in 9000USD/mån-lägenheten så säger Wachtmeister att 1 meter är ungefär 10 fot("det är gånger tio ungefär"). ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Adestro: Det han sa var väl att en kvadrat meter var ungefär tio kvadrat fot och enligt Google är det 10.7639104 så det stämmer ju rätt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mycket mycket givande klipp. Det där var bland det mest intressanta jag har sett på länge. Jag har ju själv kämpat med ett community i 1½ år nu, som förhoppningsvis är redo under 2007... Även om jag är småpotatis och oerfaren så är det precis sådana där problem jag står inför själv. Vi är också ett litet team med en kärna på typ typ tre pers...
Jättegivande, bland det mest givande jag har sett i år faktiskt! Tumme upp! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha mm... Det var ett snyggt instick där, det kom liksom inte väntat att de skulle nämna att de hade en indisk styrka som arbetade... Det kändes lite som att de ville mjuka upp oss lite innan de vågade säga det, typ.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
kronor att anställa indisk personal. Nån som vet vad det kan ha kostat för dom föresten ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla tex på:
http://www.rentacoder.com/RentACoder/default.asp Indierna är faktiskt jävligt duktiga! Ofta lättare att ha att göra med än vad man kan tro. Rekommenderas! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt gammal tråd, men nu är tydligen Wachtmeister och hans fru igång med en ny snarlik sajt:
http://bestofallworlds.com/ I en tresidors intervju i dagens CS Life med Louise tycks upplägget identiskt. Sluten sajt och inbjudning krävs, samt något luddigt om "social discovery". Varför hoppa av en sajt (asmallworld) med 700k mer eller mindre aktiva användare för att starta en ny likadan från scratch? Senast redigerad av Adestro den 2012-01-27 klockan 14:44 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|