FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Just föra över domäner FRÅN Loopia är något jag vill ha reda på. För visst är det lite småkrångligt med LoopiaDNS när man vill ändra flera domäner osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skitbra, så fort er kontrollpanel är klar med bulkfunktioner så flyttar jag alla domäner från Loopia till er, meningslöst med en kontrollpanel utan bulkfunktionalitet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Trevligt att man har valt det företaget som har samma värderingar som mig (verkar som det iallafall).
Snackade med loopia förut om att få print-css i deras dnstjänst. Och då svarade dom att man snart kommer göra en stor uppdatering av systemen. Men som en född skeptiker, är jag som sagt skeptiskt till att det kommer vara något att sätta klackarna i taket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vilken tillfällighet att IIS har en kampanj med rabatterat pris till ombud som ökar antalet domänregistreringar ungefär samtidigit som det här nyheten
![]() Att inget annat ombud hunnit före...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
JonathanS, om jag får lägga fram lite förslag så gör ert domänsök mer användarvänligt, det fungerar t.ex. inte att bara klicka enter för att söka vilket gör mig halvt galen. En annan smart funktion vore ju om ni listade alla lediga domäner inom det valda sökordet om min .se domän råkade vara upptagen osv så att man får en bättre överblick.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Först blev jag lite glad när jag såg nyheten, yeah, konsumentkrattande och lite action, men sen när man läser här och på kommentarerna så reageras det bara på att priset på domänerna är sänkt, jag personligen tycker att agerandet att få en vettigare funktion på det övriga är viktigare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Sänka priserna är ju det lätta som går snabbt att göra. Jag förväntar mig nu att man även kommer få se en uppdatering bland vissa funktioner under sommaren.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
en anan sak som jag oxå saknat är att kunna "bulk söka" efter domäner |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Aleborg har redan ett bra grundkoncept och det finns massor av potensial att bygga vidare på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Avtalsmässigt finns det mig vetligen avtal som frånsäger allt ansvar för ev. fel och brister i tjänsten. Det torde ha sin grund i samma luddiga tolkningsregler som finns i avtal med t.ex. en ISP, där en hänvisning till tekniska begränsningar kan bli plattformen för att mota bort kundens krav på funktionalitet och att hålla ett avtal. Ständiga förbättringar av ett företags tjänster är lovvärt men bara om det är värdeskapande för kunden, inte förbättra för sakens skull. Någon måste betala utvecklingsarbetet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|