FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ta en titt på http://www.loopia.se/ och se att de tar 137,50 kr inkl. moms för .se-domäner utan krav på varken bindningstid eller köp av annan tjänst. Detta pris gäller varje kommande år. Vidare tar http://www.aleborg.se/ 100,00 kr inkl. moms för .se-domäner första året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Är de billigare leverantörerna sämre på något sätt? Finns det en hake med att köpa billigt?
Finns det någon anledning att köpa från Loopia när crystone nästan tar halva priset? Ger Crystone sämre villkor? Varför köper inte jag alla mina .se domäner från crystone? Leverantör Pris Crystone 74:- Aleborg 100:- Surftown 119:- Spray 124:- Loopia 138:- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är dock bara IDN tyvärr av någon anledning, gäller under september.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tolkade erbjudandet (som jag tror såg annorlunda ut när jag "spionerade" igår) som att de erbjöd registering i 10 år för 10 kr.
Men bortse från det hela och regga hos Crystone, att de förlorar pengar på det gör inte mig något ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag återuppväcker denna gamla tråd. Vad är i dagsläget det billigaste stället att bulkhandla .se och .com på? Hosting undanbedes.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Medlem
|
domäner köper ja hos citynetwork.se. 44:- för .com .net osv och 74 kr för .se.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
99 för .se. 44 för .com .net osv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan bara tillägga att 74:- för .se och 44:- för .com är inklusive moms. Det känns som vi ibland snackar ex moms och ibland inkl. - vilket förstås kan göra stor skillnad. Om man tittar på iis.se och listan för registrarer så är detta billigast just nu - enligt IIS. Detta är dock bara "standardpriserna" och självklart kör alla webbhotell lite kampanjer då och då.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|