FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eller i alla fall lite matnyttig information. Jag är förvisso inte en hugad spekulant och säkert lite sifferblind men det enda intressanta informationen jag såg var medlemsantalet.
Ett gott tips är att lägga ner den stöddiga attityden om du vill ha sidan såld... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Förstår jag rätt;
400.000 SEK för följnande i korthet; - Webbplats - 2 st bolag (Man får dessutom internetbank!!) - 7 st domäner - 2 st servrar (Som dessutom saknar prestanda information) - 2500 medlemmar GENERERAR SIDAN IDAG NÅGRA INTÄCKER ALLT?! Att placera en halv miljon på något som ser ut att vara en hobby-sak till beskrivning, nej tack ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om det finns 2.500 st medlemmar innebär det att med 160 kr per medlem bidrar de med 400.000 kr. Det anser jag inte vara mycket pengar att klämma ur medlemmarna för en sida av denna sort.
Sedan, famisch, så lär den eller de som eventuellt skulle vara intresserade skriva ett inlägg om det utan de skulle skicka ett PM till dig. Och de inlägg som har kommit i denna tråd är något du får stå ut med. Jag har själv lite svårt att fårstå att det postas inlägg i tråden när de som gör det inte är intresserade av att överta verskamheten. Jag har kunnat konstatera att en hel del vettiga person som tidigare skrev på WN med bra råd och upplysningar inte längre skriver några inlägg på WN. Förmodligen har de tröttnat på den negativa attityd som WN tycks smittas av mer och mer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Nu lånar jag tråden lite. Det du säger är helt korrekt. WN har bara blivit en plats för negativa individer att hugga på de som försöker göra något kreativt, jag tror det många gånger bottnar i ren avundsjuka eftersom de flesta inte lyckas tjäna några pengar på sina hemsidor som de lägger ner mängder med tid på. famisch önskar jag lycka till och jag tror nog att rätt person med kontakter inom porrvärlden mycket väl kan tänka sig att betala 400k för den uppmärksamhet sajten faktiskt har fått, sånt är inte billigt. Tack o hej. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
eller.. så försöker vi med vår kritik få folk att direkt posta nyttig information om sidor dom vill sälja.. samt att dom ska följa de regler som finns satta för forumet
som t.ex att en sida som säljs skall presenteras med statistik för trafik etc publikt i säljtråden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vill också kommentar..:-)
2500 medlemmar låter väldigt lite för dessa 400k.. Man kan uppnå samma resultat genom mycket mindre pengar. Streamning lösning kan man köpa. Men sure, marknaden är fri. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Suck, det jag säger är att vill du ha en start med 20-30.000 unika besökare per dag så får du det enkelt med denna sajt, det kan du inte få med vilken sajt som helst.
Var är jag stöddig? För att jag bemöter folk som skriver in negativa saker och som uppenbarligen inte är intresserade, då behöver man heller inte skriva något. Tack och lov så finns det folk med kontakter i denna bransch som ser de extrema möjligheterna, kanske en av de bästa förutsättningar som en sån här bransch-sajt har haft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade gärna viljat se mer statistik och fakta. Men så som jag ser det så finns det potential! 400k kan tyckas låta mycket, men i detta fallet tror jagi nte det är det. Lycka till
ps. För att slippa all kritik och påpekande, kläm ur dig så mycket fakta du kan och får lämna ut ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag måste hålla med om att er kritik är lite löjlig. Vid en affär av det här slaget lägger man inte ut all information till allmän beskådan.
Projektet har potential, det är helt klart. Jag har dock inte 400 000 pix --- För tillfället. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|