FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag var mycket konfunderad jag också tills jag hittade notisen i nyhetsbrevet. Konstigt att det inte kommit något pressmeddelande om ny VD. Fast det kanske bara var Nurmi & Sulo som var duktiga på pressreleaser och inte norrmännen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jodå, Mamut har gått ut med ett pressmeddelande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag önskade att fler webbhotell testades. Urvalet känns väldigt begränsande. Jag har hört en del om till exempel crossnet som jag tycker borde kunna vara med i ett test på webbhotelltest.
En del webbhotell är inte egna ombud till II-stiftelsen (.SE) och blir alltså bortgallrade innan IDG ens börjat med webbhotelltestet. Dessutom håller jag med Internet.se och Telia att de överhuvudtaget inte borde vara med i testet eftersom målgruppen inte är densamma som den IDG testar utifrån. Det känns som om Telia mer är med som ett allmänt dåligt exempel än för att göra ett ärligt test. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det planeras i dagsläget inte att tillsätta någon ersättare till Jonathan som verksamhetschef. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läste att vinnaren i IDGs Webbhotellstest 2009 har nu offentliggjorts.
Och vinnaren är (drumroll)... #1 Binero http://internetworld.idg.se/polopoly_fs/1....2009_tabell.pdf Stort GRATTIS. Ett klart bra & rättvist beslut enligt mig.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Och grattis till dig som lyfte fram en 2 år gammal tråd!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Med andra ord - Det blir lättare att falla tillbaka och kolla hur det gått föregående år utan att behöva leta runt.. Folk skapar hellre nya trådar hela tiden, jag gör tvärtom, letar efter trådar som berört ämnet tidigare och fortsätter där.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag säger bara: in your face Holly.. ehh, Mamut!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|