FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
och gå några delbitar bara för att komma fram till slutpriset, så extreemt irriterande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Koppling till bokföringsystem.
Möjlighet att ha olika frakt på enskilda produkter. Anslutning till Pacsoft om du använder posten. Bra nyhetsbrev funktion. Enkel att optimera för sökmotorer. Bra bildhantering. Det ska behövas så lite manuellt arbete som möjligt och enkelt att anpassa så du slipper arbete som dyker upp på vägen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vill veta vem jag handlar av. Tydlig företagsinformation, gärna med bild på huvudpersonerna i ledningen. Uppgift om hur man hanterar reklamationer, vilka kundtjänstmöjligheter det finns. Tillgänglighet är A och O, där Elgiganten var ett dåligt exempel för ett halvår sedan. Deras sajt var seg att komma in på, oavsett tid på dygnet. Optimerade och smarta sökfunktioner som rättar stavfel är också trevligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Är folk verkligen så pass knepiga att de verkligen skriver så?!?! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Får nog också testa robotreplay... har märkt att folk gör väldigt lustiga saker på mina sajter också, men inte i klass med "Fia i Karlskrona".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag upplever det ibland som att robotreplay inte hänger med i svängarna, dvs att den visar en annan sida för mig än vad besökaren ser. Klick i tomma luften etc. Förhoppningsvis ändras detta innan slutversionen släpps.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Känns lite som extrema krav. Då de flesta inte känner att de vill visa sitt ansikte på en webbplats eller ens sin egen blogg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||