FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hahaha vilket guldkorn. +1 till årets tråd.
|
||
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Allvarligt talat. Hon har bett om ursäkt, låt det hela vara nu.
Varför Johan H fortsätter + publicerar hela mejlkonversationen förstår jag inte, det tyder på omognad om något. |
||
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tycker det var stark av henne att kommentera i tråden och be om ursäkt.. Hon har en poäng om att hon behöver mer kunskap i ämnet så att säga. Sparka nu inte på den som redan ligger utan ge en hjälpande hand istället. ! Vi har alla någon gång trampat snett och det är absolut inget fel i det, bara man lär sig av den erfarenheten man får på köpet så att säga. |
|||
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vissa verkar köpa ursäkter ganska lätt.
![]() |
||
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det är rätt, det är för mkt skummisar i branschen just nu. Johan och Robertsson kanske inte verkar så schysst här men om vi accepterar det Susanne har sysslat med så är det ett indirekt godkännande av den typen av verksamhet.
Glöm inte vad hennes ursprungliga affärside är/var: att lura folk på värdelösa domännamn. Personligen är jag förbannat trött på att personer som Susanne, synd, dwmedia förpestar livet för oss här på wn, både på forumet och utanför. Om nån tar det på sig att jävlas med lite med dem så tycker jag inte det är dåligt, tvärtom; bra. |
||
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hon gjorde det till och med innan jag posta mailen! Kan vi inte alla bara komma överens och hälsa susanne välkommen till WN? Skoj att du är medlem här på WN Susanne! Ser fram emot att läsa dina åsikter och tankar kring domäner här på WN! Ursäkta mig för allt jag gjort mot dig, det är jag som är banditen här! Not. |
||
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu förstår man varför hon inte valde att visa mail konversationen offentligt. Seriöst.
Tror hon verkligen det räcker med en enkelt ursäkt för vad hon har skrivit och hotat med? Önskar henne verkligen lycka till framtiden med hennes jobb som "marknadsförare". För jag tror inte hon blir långlivad i "IT.marknaden". LOL |
|||
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
att förlåta henne. Billigt må jag säga! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det jag mest är ute efter är att hålla det hela på en vuxen nivå.. men det går nog inte
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|