FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sussane på Rosemagruppen går ej att prata med eftersom hon vet allt bäst. Hon har mailat mig och sagt att hon ska kontakta newsdesk.se om publicering av nån mailkonversation som vi, enligt henne, haft från 3 olika mailadresser (jag använder bara 1 mailadress och har ingen aning vad hon pratar om). Hon fattar helt enkelt inte att det finns uppåt 100 personer i sverige som har samma namn som mig.
|
||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Ang. PUL så har jag en del erfarenhet av hur polis och åklagare resonerar (been there, done that) och jag skulle inte räkna med att en åklagare skulle driva det vidare med tanke på att det rör ett företagsnamn och att det därmed är en offentlig uppgift vem som äger detsamma. Skulle bli väldigt förvånad om inte polisen som tar emot anmälan säger direkt att det med största sannolikhet inte kommer att leda till något.
Däremot så kanske man ska vara restriktiv till att ange personnamn i icke grundlagsskyddade media, de flesta vet ju ändå hur man kollar upp sånt. |
|||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Rosemagruppen måste vara en sjuk bluff, såg nyss att alla värdens domäner var lediga för namet Rosemagruppen..
Kar inte någon regga Rosemagruppen.se och skämta lite med dom.. asg... |
|||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Grabbar ..och girls.
Jag blev kontaktad av Sussane, pg. av mitt senaste inlägg, jag tar tillbaka det jag skrev och hoppas vi lägger ner tråden för att det verkar bara skapa bara massa otrevligheter. |
|||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Låter som om du blivit hotad ?
|
|||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
verkar sunt. :P
|
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
hahaha... fick du oxå hennes standardmail med tomma hot?
![]() Hon har hotat mig oxå och jag sitter och väntar med spänning när hon ska uppfylla sina hot. |
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Inga hot!!!!!!!?????,, jag har bara förstått att hon är ledsen av allt detta och jag är ABSOLUT INTE intresserad av att göra folk ledsna.
Så enkelt var det.... |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|