FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du behöll lugnet och var konkret. Synsams representant verkade väldigt spänd och nervös samtidigt som han ville verka överlägsen. Nej det här måste ge er en riktig uppsving på ordrarna. Skriv gärna en rad och berätta om Sverker och C/O gjorde något klirr i kassan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Klicka bara "Se PLUS" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej alla, och tack för stödet!
Kan säga att redan vid vinjetten vid inslaget ökade trycket på servern. Som mest förbrukade vi 30 mbit/s, och vi hade ca 3000 unika besökare första 30 minuterna. Mycket order kommer, men de är alla "påseendeordrar" först, så vi får se hur många som resulterar i ett köp. Återkommer med mer statistik senare! Verkligen roligt att få nå ut med något man brinner för! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skulle de inte kunna göra något test av glasögonen och jämföra kvaliten på nått sätt?
Och jepp, glenn vann lätt! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det var ju en lite rolig intervju. Grattis till alla nya kunder.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Visst du skötte dig bra, men jag köper varken din motivering av kvalitén på glasen eller hans. Utan specifika tester kan inte detta avgöras och han har tyvärr rätt att kvaliteten skiljer avsevärt mellan de bästa och sämsta glasen, utan att påstå att ert eller deras glas skulle vara bättre/sämre eller likvärdigt - det kan man inte avgöra genom att bara försöka motivera det på plus under 1 minut. Har jobbat med optik en längre tid.
Hur som helst så motiverar inte det att de tar skyhöga summor som de faktiskt tar för glasen. Han nämnde Hoya, men även Hoya har olika sorters glas beroende på tillverkningslandet. Själv köper vi Hoya glas i Asien, och morsan betalar 1200 kr för prograssiva glas med hyfsade märkesbågar. Men om man bortser från ovanstående, så klarade du dig bättre än han i att inge mer förtroende för kunden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
10 minuters reklamfilm, till en bra målgrupp, mitt under programmet och helt gratis dessutom... Grattis!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visst du skötte dig bra, men jag köper varken din motivering av kvalitén på glasen eller hans.
sedan har man garanti om man köper det hos en optiken och det har inte ni.. man kan också få sina glasögon samma dag hos en optiker er tar det nästan en månad vilket är en lång tid med |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|