FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag tyckte iaf att det var en bra artikel och vettigt innehåll. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp. Spam, särskrivning och tramsiga inlägg från personer utan kompletta profiler är vad som upptar mitt intresse.
Vill man kommentera en artikel på IDG finns det en sådan funktion där. Jag tyckter att WN:s nyhetsektion ska innehålla trådar som mer eller mindre påverkar webmastrandet och att allt annat som vem som helst kan läsa om på nätet (hos IDG t.ex.) inte hör hemma här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
1337pm Då tycker jag att du kan kommentera och klaga på andra personers trådar i PM till aktuell person eller admin istället för att själv "spamma" sönder trådarna med saker som inte hör dit.
Jag skriver sällan här på WN men jag läser det allra mesta och majoriteten av dina inlägg verkar gå till att klaga och ha allmänt dåligt humör mot andra här på forumet. Du skriver säkert bra saker också men det är inte direkt dom man minns... Om nu denna tråd var totalt skräp och spam så litar jag på att den skulle ha flyttats eller slängts fortare än kvickt. De brukar ha bra koll här (tummen upp). [Ja, detta blev otroligt off-topic men jag var bara "tvungen" nu. Radera om ni vill..] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
trådarna under nyheter är juh ofta dom som diskuteras mest? t.ex "gratis kreditupplysning" osv.. tycker diskutionerna har vart rättså intressanta. det är vad jag tycker iaf. /fredlund |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Till er som inte gillar att läsa vad jag skriver: Fortsätt scrolla, det hela är mycket enkelt. Och kom inte med lögner om hur ni "bara" ser mig klanka ner på saker och ting, för det är inte sant. Jag gillar WN för att här vet man nästan alltid vem man har att göra med. Men så finns det ett flertal högljudda (med ofullständiga profiler) som har nappen kvar i mungipan och som trors sig kommunicera ett budskap. Men anonyma inlägg ska förkastas! Om ni läser debattsidan på DN.se, vilket inlägg gillar ni bäst, det som har en tydlig avsändare eller det som tilltalar er innehållsmässigt? Och varför skriver jag inte under med mitt namn? Nej det behövs inte för jag har en fullständig profil och den vetgirige har säkerligen inga problem att finna den infon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker t.ex att i vissa delar av detta forum så är kunskapen otroligt låg, i andra delar så är kunskapen väldigt hög. Är det något som inte intresserar mig så hoppar jag helt enkelt över detta. Det är ju ändå till syvende och sist ägarna som väljer vart de vill lägga ribban för forumet, och tycker de att denna tråd inte hade någon mening så är de välkomna att radera den. Mvh /H. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är väl bra att annonserna visar för synonymer. Men systemet för vad som är synonymer kanske baserar sig för mycket på statistiska samband och för lite på vad som är sociallt acceptabelt...
Men det är väl bara att stämma Google ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Såg igår på TV 1 ett program om Google det var rätt så intressant
De ville ifrågasätta varför Google sparade data så länge och att den datan kunde äventyra den personliga integriteten mm. Synd bara att de som gjorde reportaget inte visste att typ både FBI och CIA har Google Enterprise solutions på sina databaser och att de dessutom står som referenskunder till den tjänsten. Själv så har jag en lite sjuk tanke om att CIA sponsrar Google med att erbjuda Google Analytics gratis till användare då de kan kanske tänkas få en del godis den vägen. Kanske inte har med ämnet att göra men jag kunde inte låta bli att slänga in bollen och se vilka reflektioner ni andra kan tänkas ha om det. H/Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
hade det t.ex vart microsoft som lagrade data så hade det nog vart mer liv. min uppfattning är att det är lite av deras strategi, att använadarna skall tycka att google är ett bolag som man kan lita på till 100%. än så länge har dom juh inte missbrukat deras "makt" vad jag vet? så mitt förtroende har dom fortfarande! /Fredlund |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Media kritiserar en papegoja för att den skriker fula ord.
Jag skrattar lika gott varje gång någon håller upp en spegel och visar hur dekadenta människor är :lol: |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|