FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
2000% lönsamhet...Menar du 2000% mot vad ditt 100kr webbhotell kostar?
Du kommer aldrig i livet få ens 100'000 för din sida. Jag gissar på ett pris runt 40'000 om du kan visa upp goda vinstmarginaler. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Pitbull:
Fasen vilka svårigheter du måste ha med att finna en server i utlandet. Köparen kan välja att gå en annan väg en tidigare ägaren. Men om vi bortser från att man kan komma på sådant i efterhand så har du inget annat än rätt (: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fan vad alla är negativa. Och Sneaky du verkar inte ha speciellt stor koll...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Väldans vad en del smörar. Tycker att försäljningstrådar generellt håller klass. Men här har vi en säljare som vill ha en mille för sin sida men som inte tål kritik? Luktar oseriöst lång väg tycker jag. Särskilt som sjukast_info inte utmärkt sig på WN, men det kanske finns dold information som ingen vill berätta?
@ empty "Sneaky, du verkar inte ha så stor koll.." - Vad är det som hindrar dig från att upplysa honom vad mått på lönsamhet är? Enligt min källa är lönsamhet = resultat (dividerat med) resursinsats (totalt kapital dvs summan av det kapital som är bundet i anläggnings- och omsättningstillgångar). Men det kanske är som Sneaky antyder, att de 2000% som anges inte är baserat på rätt formel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Du efterlyser en seriös diskussion om webbsidan som är till försäljning, och när du får en ansats till detta så reagerar du med att du vill rensa tråden? Att informera om upphovsrättslagen kan väl ändå inte räknas som smutskastning? Not. har startat en ny tråd ang. serverns placering gällande upphovsrätt bl.a: http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=0&#entry148104 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sluta upp med skitkastningen gnäll i någon annans tråd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
1.) Det är din personliga tråd på WN som ingen får skriva i om du inte tycker om det som skrivs? 2.) Trist att du inte är mogen nog att se skillnad på "gnäll" och information. 3.) Orelevant, enligt vem? Enligt dig? Baserat på vad? Tror du att en eventuell köpare delar din uppfattning om att det är orelevant? 4.) Du får gärna jämföra din sida med Dalarnas Hembygdsförening om du vill. Det vore mer intressant att höra dig förklara hur du kan sprida andras filmer utan tillstånd och inte omfattas av upphovsrättslagar. (Såväl svenska som internationella) 5.) Kom gärna med svaren som ställer all juridik och rättspraxis inom upphovsrätt på kant. Dela med dig av din sakkunskap istället för att köra med "tyck-och-tänk-retorik". Jag väntar med spänning... Men, förvänta dig inga ytterligare svar från mig i denna tråd, eller någon annan stans på WN. Du verkar inte helt mottaglig för verkligheten. [punkt] /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Förlåt en okunnigs fråga vad menas med hotlinking egentligen har inte fått någon bra förklaring
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|