FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Roligast i denna tråden är väl:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Undra vad sanningsfaktorn är i detta inlägg.
En ny användare kommer hit och börjar snacka om att han drar in XXXX tusen kronor per månad på ett spel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kan bara instämma med flertalet inlägg, att sälja i detta läget vore vansinnigt....
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Medlem
|
Johan, nu säger jag inte att det är sant, men det går knappast att ta "En ny användare kommer hit och börjar snacka om att han drar in XXXX tusen kronor per månad på ett spel. " som motiv eftersom att just det kan vara motivet till att han reggade, dvs att han ville veta hur mycket han kan få samt hur man ska göra för att sälja.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför är det vansinne att sälja? Varför säljs bolag som genererar vinst? Denna försäljningen är väl inte märkligare än varför ni handlar med värdepapper på börsen så försök hålla tråden på en högre nivå annars städar jag ut all skit..
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
|
Citat:
Det är vad spekulanterna tror och om de vill ge tips/tankar så är det väl inga problem? Kom igen, rensa bort allas ord i varje tråd. Do it! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag låter tråden vara.. dont worry, orkar inte bråka. Lycka till med försäljningen inetpub.
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för ditt stöd Hjalle.
De som har kontaktat mig vet hur seriös jag är. Många får mig dock att tveka, men får jag ett tillräckligt bra bud så tar jag det troligtvis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Nykomling
|
Måste säga att spelet du säljer är snyggt gjort!
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
|
Så det är alltså du som äger eller driver Lunarstorm flashnets? <_<
Eller råkade du bara skriva fel i din profil? Välkommen till wn! Läs reglerna och följ dem så kommer du garanterat att trivas här ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|