FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
"nu bygger vi serverhall 10 meter ner i leran. klarar en atombomb" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Härom dagen öppnades Pionen. Kanske är det den goda bergsprängarölen som satt spår för jag är sugen på att ställa en maskin där. Tyvärr sätter 3 års bindningstid och höga priser för småkunder stopp för det. Fast det är klart, man vill väl inte fylla 200 skåp med småkunder.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har ett serverrum i Malmö som också "nästan [kan] klara av en fullträff av en atombomb".
Det är ju inte så svårt att "nästan" klara av en atombomb. Det mesta klarar ju sig "nästan" vid den typen av explosioner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Man måste ju dra in sin $/day från AdSense ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ölen var god, dock känns 36 mån rätt länge. Även om det är en cool hall så är det ändå kunderna som får betala för det.
Fast deras hall är ju inte byggt i verkligeheten för klara någon bomb, dom har ju placerad alla servrar i tryckvågs "tunneln" så är ju första som kommer bli mos är alla servrar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
|
Citat:
Tro inte ens den klara en träff med bombkapelse 90. ( Vanlig Svensk kluster bomb ) , dock är det ett jävla meck ta in och ur berg rum.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför är det bättre att "nästan" klara en fullträff av atombomb än att inte göra det alls? =)
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
|
Vet inte om de spelar någon roll.
Hostar jag min server där och sitter själv hemmanär det händer så kvittar det nog. Servern kanske klarar sig, men inte fan gör jag det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Citat:
Har legat några veckor på ett logement i ett bergrum på en Ö någonstans Sverige...Det var inte kul.. Enda fördelen jag kan se med bergrum , är att det är lätt hålla kylan och brandsäkerheten.. Men det kostar också att dränera bort vattnet, så frågan om det är värt det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|