FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Haha jo. Men det är dreamhack just nu alltså? När slutar det då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söndag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha Patrikweb är störtskön. Han är typ den enda som går i Kostym på DH. :]
Fan vad jag vill dit. Är så jävla sugen........ och vägra dra på Summer.. to hot så nu får man vänta 1 år. Garanterat dit nästa år.. /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag finns på plats hela eventet. Sitter i Telias monter. Är ansvarig för Gamingeye Female tournament. Är ni på plats och har lust att swe vem jag är så kom hit
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är nog också på nästa år!...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag var också på G att åka. Blev dock inget av det, orkade inte fixa biljetter och så. Nästa år åker jag nog.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag var förbi Dreamhack/Elmia förut (utanför) när jag skulle lira lite badminton (Racketcentrum ligger precis jämte). Såg ett hundratal fjortisar som kom från Willys-hållet och hälften bar på ett eller flera flak Coca-cola.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() ![]() Var själv på Willys och handlade ett flak, men jag gjorde det snyggare än alla andra.
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag ställer ut på DH tillsammans med istheshit.net, för er som är där så är det vi som delat ut dreamhack.istheshit.net knapparna ... kom gärna förbi vårt bås och hälsa (fråga efter Mikael).
Vi kommer nog ha hunnit komma fram och satt upp båset vid ca kl 17:00 idag fredag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
1337pm har då alltid väldigt mystiska svar att ge till.
Jag som tyckte jag själv var lite för knäpp :-) Säg någon gång då han inte har kostym, han sover väl med den på? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|