FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
En av talarna på SIME. Ahlvarssons polare. Media skriver om det för de gillar allt där Zennström har ett finger med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Nån som vet om comhem tillåter att man delar med sig av uppkopplingen såhär?
(ja, jag borde helt enkelt fråga comhem direkt, men orkar telefonkö, och e-post tar dem några evigheter att svara på) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte en nyhet, den är rätt old. Kanske IDG som inte hade något att skriva om som skrev om äldre saker.
Helt anonymt blir det ju inte, inte om alla idioter som kör med sitt registrerade konto för kunna surfa, men självklart lär det gå surfa helt anonymt om man vet vad man gör. Fast då finns det många andra wlan att välja före med för den delen. Lär inte vara några problem köra det så länge man inte får massa abuse. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Smutt. Några polare hade dock de tidigare varianterna och störde sig ganska rejält på dom eftersom man var tvungnen att manuellt logga in varje gång man ville komma åt wlanet. Är det fortfarande så?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
well, manuell inloggning bekymrar mig inte så mycket, jag själv har bara stationära datorer med kabel till...
men tänkte man kunde koppla FONs trådlösa router till min router för att va lite schysst mot andra (och för att kunna använda wlan när nån polare har med sin laptop) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||