FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sneaky: Håller med. Funderar på om man kanske skulle kunna öppna flashfilmen i ett eget jättestort fönster
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
40,25
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tog mig tid att köra lite och bästa scoren blev 44.685 sekunder, dock tog det runt 40 minuter eftersom jag testade optimera upplösning och sensitivityn. Tyvärr är jag inte alltför duktig på franska så jag körde på den engelska versionen vet inte om det påverkade något med farten osv.
![]() hxxp://img297.imageshack.us/img297/8462/dasdsayb8.png
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Woho. Inte direkt bäst tid här än, men 41,565, grymt stolt
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ni är galna... jag gav upp redan efter 12 sekunder
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
47,295
![]() Dock är texten på bilden lite vilseledande. Varken fusk eller någon form av tweaking var inblandat vid rekordförsöket B) Screenshot |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tips: Om man öppnar swf-filen i ett eget fönster och ändrar dess upplösning till exempelvis 1280x300 eller något liknande väldigt långsmalt så går det att röra sig mer i sidled ==> pinnen kan vridas flera varv! Öppnar för intressanta bolltrix, dock pajar detta spelet rätt rejält... Borde göra en ny version med lite bättre begränsningar...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns ett intressant bolltrix som även går i vanliga rutan. Har råkat ut för det ibland, men vet inte riktigt hur man återupprepar. Men en boll som faller utom räckhåll kan då "hoppa" upp igen. Någon bugg, men snyggt om man lärde sig hantera :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
40.422 sekunder. Några försök till!
Musjäveln hoppar utanför hela tiden.. /empty |