FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du kanske kan börja med att ställa dig frågan vad du själv skulle vilja ha för en sida som ger dig xxxx kr i månaden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det en vettig tjänst du tror du kan fortsätta dra in vinster genom ett år senare?
Normalt brukar jag alltid vilja ha ett års inkomst minimum. (beräknat på snittinkomsten). Grazzys råd lyder Edit: En annan sak att ha i baktanke är även varför personen vill sälja sidan. Har det börjat gå neråt? Eller är det verkligen så att personen inte har tid? Om personen inte har tid, är det något du har tid med/värt det? osv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som jag förstår det brukar man räkna årstvinst * 5-7 när man säljer vanliga butiker!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Något man måste räkna med är ju hur mycket jobb det är med sidan... om man nu räknar det som vinsten är lönen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Så det beror ju på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det efter löner också?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan inte vara lätt att starta upp ett café från början, hitta och betala lokal, inredning, personal, leverantörer och få kunder att strömma dit. Undra hur lång tid det skulle ta att komma upp i 90K i vinst / månad. Att kunna köpa ett färdigt café som drar in hela köppriset efter bara ca 12 månader utan att behöva göra grundinvesteringarna, tycker jag är ett bra kap
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|