FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hehe vad frestande. Då får väll jag också gå in i kampen om sökordet "roliga bilder", har ju ändå ett stort arkiv med sådana bilder. Snekay vet jag inget om men grazzy verkar ha lite linkpower, dock inte svensk sådan. Vi får se hur det går!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kan vi komma överens om hur vi söker? Hela webben (Google.com) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
hur söker man på google.com? jag får redirect till google.se automatiskt.
ligger 1a av ungefär 2 380 000 vid sökning efter freeroll. ligger 1a av ungefär 1 730 000 vid sökning efter freerolls. Edit: ovanstående på google.se på google.com har jag plats 40 respektive 44 ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Normalt hittar du följande:
Go to Google Sverige & Google.com in English. Längst ner till höger, med ett par andra länkar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har kanske 50 sökord, där jag ligger på sidan 1 i googles index.
Exempel "underhållning" i konkurrans med 4 miljoner träffar. Vill ni ha bra placeringar så ska ni studera sidan noga "Ett skolexempel" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
"Huset elli".
Så som sidan heter ![]() Lite roligt om jag söker på mitt namn. Får tydligen upp något gammalt som jag gjorde när jag var runt 13 år. http://katalogen.sunet.se/reginfo.html?id=...64&lang=swedish :S ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
Min stoltaste första placering... på google.se
barn har ingen känsla för kvalitet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Medlem
|
Ligger etta på de flesta söktermer där "temperatur" ingår. Tex: temperatur, temperatur stockholm, temperatur sverige, aktuell temperatur etc.
Det är väldigt kul att lyckas toppa ett så väldigt vanligt ord. Detta ger massor med nya besökare. (Kanske inte så konstigt med tanke på min sidas innehåll) Nästa optimeringsmål är hamna högt på lite vidare begrepp som tex väder. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|