FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Se till att svara nu MISSDOMAIN!
|
||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är mao. mycket möjligt att flera mail inte kommer fram beroende på mottagarens spamfilter (eller mailserverns). Därmed inget sagt om just ditt fall. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men om "han" som är Missdomain har varit här och läst tråden, kan man ju reagera på att inget skrevs...
|
|||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mmm faktiskt riktigt dåligt... Hade själv tänkt lägga ut några domän på missdomain men kanske får välja en annan sida istället... Några förslag förutom sedo?
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om det var jag som blev offentligt kritiserad hade jag velat ta tag i det ordentligt. Då slänger man inte bara ur sig ett meddelande vid 23tiden utan man kollar upp exakt vad det rör sig om, var mailen är, har man svarat på dem etc etc.
Dessutom skulle jag ta det direkt med den det gällde och sedan följa upp det här. Ser inte varför någon skulle ta en kundkontakt offentligt på WN. Men posta gärna en uppföljning här. |
||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
som fungerat... |
|||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Att inte skriva något, mycket dålig stil. |
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
sett om du läst vad jag skrivit i mina inlägg i tråden. Men frågan var varför missdomain inte svarar på mail? Dessutom efter att han läst frågan... Ska det vara så svårt att svara på ett mail? |
|||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
PeterHA vågar inte ringa :P
|
|||
![]() |