| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Kan bara hålla med Hofvet. Namnet är logiskt och mycket bra. Jag hade också sålt den om jag blev erbjuden miljarder.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | ||
|
|||
|
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Försök få någon som inte redan känner till urlen att förstå vad du säger när du säger youtube. Ingen kommer fatta, jag lovar.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | |||
|
||||
|
|
Citat:
- Gå in på JuhTjuube - Vah?? - JUTJUBE! - Hur stavas det?? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Har skrivit in yourtube . com X antal gånger själv =)
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
wickipejda gåggle eller kanske V-tre-se Men det är väl inte dåliga domäner för det? En hel del beror nog på att vi är svenskar och uttalar orden rätt annorlunda mot amerikanarna. Å andra sidan, försök förklara hur en svensk dommän stavas för en amerikanare då lär du hålla på hela dagen!"Dammn, it seems like your server is down! The browser cant find aertsouppa.se!!" |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | |||
|
||||
|
|
väbbmaträrsnätwårk
träjd dabbler jahoo håttmäjl dom flesta engelska adresser blir inte riktigt som dom skall om man skriver på svenska... |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#18 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Vohh, jag tycker det är ett skitbra namn. Känns mer personligt än om det skulle heta OnlineVideos etc. (ni fattar antagligen vinkeln)
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#19 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Instämmer i ovan - gillar också mer personliga namn på tjänster, dessutom oftast lättare att särskilja sig ifrån andra. Om man skall starta ännu en "fotosida på nätet"-tjänst är ett unik namn betydligt mer spännande än ännu en "mybestphotos.com"...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#20 | ||
|
|||
|
|
Citat:
du säger ju inte JUTTJUBE eller något i den stilen, eller uttalar du YOU TUBE så? Men det är ju klart man måste ha video.com så hela världen fattar, barn också ! Annars suger sidan totalt. Hoppas google gör något intressant nu, med video-ads bland annat. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|