FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan bara hålla med Hofvet. Namnet är logiskt och mycket bra. Jag hade också sålt den om jag blev erbjuden miljarder.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Försök få någon som inte redan känner till urlen att förstå vad du säger när du säger youtube. Ingen kommer fatta, jag lovar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
- Gå in på JuhTjuube - Vah?? - JUTJUBE! - Hur stavas det?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har skrivit in yourtube . com X antal gånger själv =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
wickipejda gåggle eller kanske V-tre-se Men det är väl inte dåliga domäner för det? En hel del beror nog på att vi är svenskar och uttalar orden rätt annorlunda mot amerikanarna. Å andra sidan, försök förklara hur en svensk dommän stavas för en amerikanare ![]() "Dammn, it seems like your server is down! The browser cant find aertsouppa.se!!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
väbbmaträrsnätwårk
träjd dabbler jahoo håttmäjl dom flesta engelska adresser blir inte riktigt som dom skall om man skriver på svenska... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vohh, jag tycker det är ett skitbra namn. Känns mer personligt än om det skulle heta OnlineVideos etc. (ni fattar antagligen vinkeln)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Instämmer i ovan - gillar också mer personliga namn på tjänster, dessutom oftast lättare att särskilja sig ifrån andra. Om man skall starta ännu en "fotosida på nätet"-tjänst är ett unik namn betydligt mer spännande än ännu en "mybestphotos.com"...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Citat:
du säger ju inte JUTTJUBE eller något i den stilen, eller uttalar du YOU TUBE så? Men det är ju klart man måste ha video.com så hela världen fattar, barn också ! Annars suger sidan totalt. Hoppas google gör något intressant nu, med video-ads bland annat. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|