FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi har just nu tekniska problem vilket påverkar flera av våra system, bl a trackingen. Det läggs just nu stora resurser på att få upp allt snarast möjligt. Trackingen har varit nere sedan 9.05 i morse och vi beklagar de problem som detta ställer till för våra publishers och annonsörer. Löpande kommunikation finns via vår Twitter och Facebook. http://twitter.com/#/zanox_se http://www.facebook.com/zanox Om ni har några frågor, tveka inte att kontakta oss på [email protected] Vänliga hälsningar Per Johansson Head of Sales Operations zanox AB |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Uppdatering gällande vårt tekniska problem; klicklänkar ska återigen fungera från och med 12.45 även om hastigheten är långt under vad som är acceptabelt. Funktionen ska vara återställd och vi trackar återigen sales. Givetvis arbetar vi hårt på att komma upp fullt med alla system och nå normal prestanda. Tack för ert tålamod Vänliga hälsningar Per Johansson Head of Sales Operations zanox AB |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Avseende att ni svarar på mail inom 48h så kan ni ju svara på det mail som jag väntat i sju dagar på nu, mailet dessförinnan var det 10 dagars väntetid på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Update: Trackingen är nu återställd. Klicks, views, leads och sales mäts nu som vanligt. Vårt gränssnitt kommer inom kort att återigen vara tillgängligt. Bokningar och statistik kan ha en viss fördröjning som resultat av haveriet men vi räknar med att allt fungerar som vanligt inom kort.
Tack för ert tålamod Vänliga hälsningar zanox service |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Samtliga problem som varit under dagen ska nu vara åtgärdade. Det kan fortfarande vara en viss fördröjning i statistiken men allt fungerar återigen. Gränssnittet kan dock under tiden som vi återskapar saker vara aningens långsamt.
Vi beklagar problemen som varit och tackar för ert tålamod. Vänliga hälsningar zanox service |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Till alla våra annonsörer och partners,
Som vi informerande om igår så hade vi ett signifikant driftstopp i våra system den 10 november 2011. Vi är glada att kunna informera er om att alla zanox system och tjänster är igång igen sedan kl 17.30 igår. Avbrottet orsakades av ett fel på en viktig maskinvarukomponent som är utformad att vara felsäker. På grund av två extremt osannolika sammanträffanden av händelser i våra datacenter var centrala tjänster inte längre tillgängliga från kl 8.30. Omedelbart efter detta larm jobbade våra team med högsta prioritet att återställa systemet. Vi lyckades att återställa trackingen och redirects från kl 12.30, och straxt efter var alla andra tjänster tillgängliga steg för steg. Kl 17.30 var alla zanoxsystem igång igen. Under de närmaste dagarna kommer vi att arbeta dygnet runt för att återställa trackingdatan och återställa konsekvenserna av driftstoppet. Vi ber om ursäkt för det inträffade. Vänliga hälsningar, zanox |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Nu har vi gått live med Sunglasses Shop i Danmark och snart går vi live även i Sverige! Sunglasses Shop är Europas ledande nätbutik för solglasögon och har över 100 olika märken att erbjuda till kunderna. För att läsa mer om programmet gå in på vår blogg vi länken nedan. http://goo.gl/4tJEr |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej alla!
Vi kan nu stolt presentera Tradera.com som annonsör i nätverket! Tradera är Nordens största marknadsplats på nätet med över 2 miljoner registrerade användare! För mer information om programmet och hur du ansöker besök vår blogg via länken nedan: http://blog.zanox.com/en/nordic/2011...r-tradera-com/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det något sätt att dela XML filen i mindre bitar direkt på er sajt? (Product Feed från ASOS) som är otroligt stor...
Mvh |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|