FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det går utmärkt att skicka sin polisanmälan per epost. Jag har anmält mycket mer sedan det räcker med att skicka ett mail. Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag startade en tjänst som skulle svartlista såna här personer, varefter jag frågade di om det var ok.
Svaret som jag fick vara att alla uppgifter som kan ledas till en viss person och dess kreditstatus är inte tillåtna. Se mailet jag fick: Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
end: gör en internationell sida och hosta utomlands eller likande?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hmm, den gubben tänkte jag inte på...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
skaffa utgivningsbevis, så är det lugnt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänkte precis säga det. Har man utgivningsbeslut och ansvarig utgivare så borde man klara sig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nja ett utgivningsbevis fråntar dig inte från ansvar, det ger möjlighet att göra avsteg från PUL, ja. Men du är fortfarande ansvarig för innehållet fast då i första hand mot JO. Sedan följer en del regler för hur en webbplats skall skötas om den har ett utgivningsbevis.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Plus att det kostar 2000 kr...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Blir man blåst på en så stor summa pengar t.ex 50.000kr så är det ju nästan larvigt att försöka anmäla och hålla på. Åk hem till personen och visa lite maffia deals. Eller varför inte helt enkelt bara anlita baltic, slipper man göra något. Ta erfarenheter från insider!! >_<
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|