FAQ |
Kalender |
![]() |
#271 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Funkar fint för mig. Och jävlar vad dom är kopierade..
|
|||
![]() |
![]() |
#272 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#273 | |||
|
||||
Medlem
|
Samma, nu funkar dom... javisst kopierade!
|
|||
![]() |
![]() |
#274 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja de är kopierade men är det bara jag som undrar varför ni kommenterar på killens sätt att använda liknande/samma design på sidor som han uppenbarligen kontrollerar?
Webhotellsguiderna var ju uppe för någon vecka sedan där det talades om hur webhotellguiden .nu är originalet och att webhotellguiden .eu är kopian. Det var i mitten av november, som Decibel lyfte ämnet med ett reklammejl från Herr Omtalad, sen kommer PeterHA in och börjar yra om hur utbilda.net samt webhotellguiden .eu är "någons" design. Känns som en urvattnad hype.. |
||
![]() |
![]() |
#275 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#276 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#277 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Många gånger är ett kort inlägg bättre än ett långt. |
|||
![]() |
![]() |
#278 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#279 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för det bästa inlägget på WN någonsin.
Killen är väl inte särskilt frisk... Men kul var det! |
||
![]() |
![]() |
#280 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick idag ett nyhetsbrev från gr*tiss*dan.org... Sist i nyhetsbrevet står det:
"Vi hälsar Tomas Eriksson Gustav Johansson Anna björklund Emil Gustavsson och Peter Berglund Grattis till hela 500 kronor var. Nästa nyhetsbrev är kanske just du som får hela 500 kronor för att du tar emot nyhetsbrev av oss. /Gratissidan.org ägds och drivs av DW Media" Men när man reggar sig till nyhetsbrevet får man bara uppge förnamn, var kommer efternamnet ifrån? Och hur kommer det sig att alla 5 heter *son eller *lund? Är det verkligen slumpen att inga mer udda efternamn förekommer så att man inte ska kunna spåra dessa människor? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|