FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår när jag käkade middag på mc donalds, vilken kaos. Lirarna som jobbade kan inte varit över 18, dom stod och lekte bakom disken och kallade varandra pimp.
Jag beställde ett niopack kycklingbitar, fanta och pomfritt. Deras fanta var slut, pomfritten var slut och kycklingbitarna var slut. Fantan orkade/kunde dom inte fylla på så jag fick ta blaskig cola istället, pomfritten fick jag gå fram efter fem minuter och fråga efter fast jag var den enda kunden och kycklingbitarna kom efter tio minuter. Det är väl inget fel på att man får vänta lite, men dom som jobbade som sagt var inte och leka med, noll kontroll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Käkade nyss på Burger King i Nils ericsonterminalen i Göteborg.
Jag beställde en Double Superman Meal. Inte fasen var den double. Jag ringer imorgon och klagar.
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jocke
Jojo, bara för skojs skull, så skrev jag och klagade till dom. Skrev även att jag hoppades på att dom skulle skicka en check på minst 500kronor som ersättning för alla beställningar jag gjort genom åren som jag inte fått käka upp. Hänvisade även till detta forum. ![]() daniel_ "Ja, alltså man får vad man betalar før." Vadå? Har inte märkt att mcdonalds skulle vara mycket billigare än andra hamburge-ställen. Alla hamburge-ställen verkar ha typ samma priser. Kanske 5kr+/- meny, men såna små-slantar orkar jag inte tjäna in genom att gå ett par hundra meter när man är hungrig. Men, en negativ sak med andra resturanger är att det inte finns alla dessa små godsaker att välja till. T ex: McFlurry, muffins. ![]() Men men, avstår från Mcdonalds i fortsättning. Om det inte är jätte-kris med hungern och det är flera kilometer till en annan hamburge-resturang. Fast så illa blir det nog inte med tanke på alla mat-ställen det finns i dom stora städerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad fasen är Pomme?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
För övrigt vill jag passa på att tipsa om en lämplig McDonald's-, Max-, och Burgerkingkrossare i Stockholm: Tullfritt Gatukök vid Roslagstull. Öppet till 05.00 på helger, och till 03.00 eller 01.00 resten av dagarna... Jag tycker inte ens om Max hamburgare längre...
EDIT: Se även denna tråd... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|