FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle vilja se ett svar av Joel nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Joels inlägg om SPAM-servrar är numera redigerat
![]() http://publisherforums.com/showthread.php?p=120 Ursprungligt inlägg Citat:
Redigerat inlägg Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ibland önskar man att våra svenska lagar var mer som de amerikanska...
http://www.aftonbladet.se/vss/it/sto...838860,00.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
|
Vem får pengarna? Lär gissa att USA stoppar dom direkt i egen ficka och dom som fått spam inte får något.
Sedan har han tjänat 70 miljoner på spam tro ens? Om han inte har det lär han väl fortsätta för att kunna betala böterna :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
|
Om nån har kvar några SPAM-mail från smssidan så tar jag gärna emot dessa (helst med header) som PM till en sammanställning jag gör. Alltså inte medlemsmailen som skickas till medlemar, utan SPAM-mail som skickas till dom som inte godkänt att få reklam från smssida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
EDIT: Det är förjävligt, hoppas på att Microsoft tar tag i detta, inse att ni är genomskådade och sluta förneka eran verksamhet, sluta spamma..... är så jävla trött på spam nu, det bara öser in skit i mailboxen varje dag..... :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror att vi fått veta det vi velat veta i detta inlägg tack vare robertsson.
Killen postar på ett amerikanskt forum ang spamming från vissa länder..... Lägger man ihop 1+1 får man svaret 2. Joel, du är en sann idiot. Den enda typen av människa som är en större idiot är den som tror på det du säger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bump
|
||