FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
lagerbäck får ta å avgå nu... nästa vm så måste vi satsa lite! det va riktigt pinsamt att vara svensk idag =(
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Satt i kväll och kollade på matchen tillsammans et två tyskar, fan vad ja skämdes över att vara svensk... va fan gjorde Henke med straffen? Ljungberg och Zlatan var helt anonyma i den här matchen... Nej nu glömmer vi detta vm. och ser frammåt....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Sverige var helt ok =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
22 idioter som springer runt och sparkar på en bit skinn... och miljoner människor som tittar på dessa idioter... har ni inget bättre för er?
Varför inte ge alla en varsin boll så slipper dom jaga en stackars boll? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
warum denn brille?
Dålig match, som vanligt. Mitt säkra kort gick in. Lite extra cash efter ett nice bett är fint. tippade på två noll, vilket gav 7,5 gånger pengarna. Detta var hos Unibet. 7500 kronor är som sagt inte fel.
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Allbäck var i form och hade gjort mål i tidigare VM-matcher. Zlatan är ur form och har inte presterat något under VM, inte heller i italienska ligan. Min åsikt är med andra ord att det måste vara tjänstefel att ta ut Zlatan i startelvan med dessa förutsättningar. Man behöver inte ha gått elittränarutbildning för att inse detta, det är enkel logik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
|
||||