FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
2, Syns man så finns man 3, Sök på WN och Webforum.nu, väldigt få trådar relaterat till antalet verksamma år, bra alternativ 4, Den passar jag på :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Kunde inte vänta längre... Det bidde en plats hos Wopsa.se
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Om det var 175:- för com/net/org var det dyrt men var det för en .SE så var det inga överpriser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
PatrikWeb - Reggade en net-adress.. Behöver dock regga några com-adresser lanlade till samma site men vill inte betala 175:- per styck för dem... KAn man regga namn hos en billigare och sedan lägga den hos en annan (Wopsa.se)
Jag var attans nära välja din tjänst...Kvartalsbetalning det är bra, Men det föll på utrymmet.. Behöver minst 300-400mb.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
OPS.... Ser att servrarna ligger i USA............ Mama mia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag har grymt dåliga erfarenheter av en webplats som vi hade i USA hos MadDogDomain..... Det verkar dock rulla på bra här i Bangkok men hur är det i sverige???.... Men vafan. Dom har ju i alla fall 30 dagars "öppet köp" ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Ska inte vara något som hindrar dig att du registrerar domäner någon annanstans.
175:- för en net domän låter inte klokt. Wopsa ligger i USA ja, så 75:- i månaden för servrar i USA är så sätt ett högt pris om man ser på "USA" priser fast dock får man tänka på Wopsa är Svenskt företag som betalar skatt i Sverige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jag har oderland med silverpaket. Där ingår zen cart version 1.3.0 det redan med deras fantastico. Kan jag rekommendera. Stabilt och ett bra webbhotell |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur långt tid tar det att få sitt konto ?
1-12 timmar Nu har det gått 14 timmar och jag har inget hört????? Dom får en timme till sedan väljer jag någon annan.......... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta står på Wopsas hemsida:
OBS: För närvarande kan ni inte nå oss på telefon - kontakta oss via [email protected] eller [email protected]. Om det är akut så kontakta oss via HelpDesk och ange PRI Kritiskt (OM det är akut). Har ni problem med e-post så använd HelpDesk, där kan ni även läsa alla svar från Wopsa. Ser åxo att den ansvarige inte varit aktiv på WN sedan januari 2006... Någon som vet hur det står till med Wopsa.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Jadu, står det någonstans hur länge det ska dröja tills du får kontot?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|