FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du har direkt insättning i banken så behöver du ju inte vänta längre med att emaila dom! Det verkar mest vara vi i Sverige och Danmark som varken har fåt meddelandet om att betalning pågår eller pengarna insatta på vårat bankkonto ennu. Förra månaden tog det lite tid för google att skicka ut brevet om den felaktiga utbetalningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
De försökte bergis initiera betalningen i torsdags och hade missat Kristi Himmelsfärd. Tyckte jag såg på WMN att de flesta hade sina PIP-meddelanden från 26 maj. Det blir visserligen fredag, men eftersom både Sverige och Danmark stänger över Kristi Himmelsfärd så är det min teori ännu så länge.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Senaste betalningen jag och FredrikMH fick var typ för två veckor sen så sen blev förra.
Konstigt att vi har fått och ingen annan nu?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jag har fått in mina pengar. Kollade mitt konto stod att kom in igår. Jag har seb |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inget har hänt hos mig. Varken på Googles rapportsida eller på mitt bankkonto.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Har FSB och pengarna har inte kommit in och står inte att det är utbetalat hos goole heller
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag undrar om Google har sagt upp oss svenskar från Adsense eftersom jag varken har en "utbetalning pågår" meddelande eller fått pengar på mitt bankkonto.
Vad tror ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har fått mina pengar idag och har FSB
|