FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Blackjack.nu är den enda jag känner till. Det var en norrman som hade den. Jag var på väg å byta den mot en norsk domän, men ångrade mig för jag trodde inte så mycket på den. Så han köpte min norska sida istället ![]() Lite offtopic: .NU ger väldigt få type-ins jämfört med .se, finns många fler lediga, högre riskpremie, lättare att skriva fel/komma till fel sida, mer hobbybetonad etc. Jag har t. ex kreditkort under .nu domänen. Satte upp en statcounter på där. 0 type-ins på 1 vecka, hehe. Well, nu är type-ins rätt överskattat bland många domänhandlare och det är väldigt få domäner som verkligen ger många type-ins. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
googla oboy.se så ser du
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Google sökresultat för oboy Ah, den fanns på msn.se.. tydligen såld på sedo (kanske rätt nyligen?) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|