FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Finns det inte till andra bilar också?? =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo det är på ingående i Sverige. Har hittat två som ser oseriösa ut och en som verkar ok.
De tveksamma har förutom riktigt fula hemsidor även ett finansieringskoncept som liknar det som ordlekarna på ZTV osv har. Alla måste betala nästan 100 kr för att anmäla sitt intresse och en bråkdel (om någon) får sedan erbjudande att köra omkring med reklam. Känns ytterst tveksamt. Den som verkar ok har en schysst hemsida, saknar "administrativ avgift" och visar väldigt konkret ersättningsnivåer. Oseriösa? www.fordonsreklam.nu www.svenskbilreklam.se Ok? www.expostar.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kallas det inte ocker att ta 1900 av reklamköparen och betala reklambäraren 160 (max)?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
; ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inte helt omrimligt om du frågar mig... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske kan vara en ide att sätta reklam på en elhybrid eller elbil eller kanske rent av köra en vanlig bensinbil och skriva Besök EVSidan.com eller något.
Jag vet att jag håller ögonen öppna för sådan reklam och troligtvis många andra som känner av de höga bensinpriserna. Som svar på frågan om att få många besökare så tror jag det absolut. Vad tror ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Faktiskt, missade ju att svara på den egentliga frågan...
Instämmer - tror också att det kan ge en hel del, all reklam som är lite udda syns - och framförallt om hela bilen är stylad tror jag det kan ge en del |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
En gammal tråd ang regskyltar, och reklamvärdet i det.
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag är lite mer diskret i framtoningen att göra reklam för mitt företag
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |