FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag håller med dig om att td's utskick ofta är otydliga. Termer som iSales tycker jag dock att de kan få använda och förutsätta att mottagarna vet vad det är.
En iSale är när du får ersättning för att någon köpt något efter att ha sett din annons (eller rättare sagt besökt din sajt där annonsen visats) utan att ha klickat på den. i = impression. |
||
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan det viktigaste som man måste förstå är att det är INTE TD som sätter ersättningarna! Beslut om ersättningsförändringar bestäms ofta direkt så det är svårt att skicka ut information i förväg. Informationen om ersättning har legat på samma ställe i 8 år, så helt omöjlig ska den inte vara att hitta, varför inte offra 30 min av ditt liv och lära dig TD's system om du vill tjäna pengar på det? Vad jag däremot reagerar på är när man blir förflyttad från ett till ett annat segment så skickas ett standardmail ut som inte innehåller information från vilket, till vilket segment man blir förflyttad. |
||
![]() |
![]() |
#183 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
|
Citat:
Man slipper inte problemet om man stoppar huvudet i sanden. Efter att ha drivit en sajt som ger sms-krediter till användarna för utförda beställningar skulle jag vilja påstå att bortfallet är över10 %. Om ni anser att 10% på en miljardomsättning (TD's omsättning) inte är ett problem så kanske ni kanske kan skänka mig 10% av er omsättning? Ni borde inte se det som ett problem eller? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#185 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Givetvis är det inte TD som sätter ersättningarna. Men det är TD som skickar ut informationen om att ersättningarna blivit ändrade. Så det är klart att de har den fullständiga informationen. Jag är ansluten till många program. Det är svårt att ha koll på alla ersättningsnivåer utantill. Därför borde Tradedoubler i dessa mejl informera bättre om 1) vad jag har + 2) vad jag kommer få. Visst kan jag logga in, men det tar onödigt lång tid. Dessutom finns inte informationen där heller. Där kan jag endast se min nya ersättning. |
|||
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tradedoubler! Ta problemet på allvar. |
|||
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men vad jag blir trött på dessa meddelanden. Jag har minst fem webbplatser kopplade till mitt konto på Tradedoubler.
Ansökte om att få visa annoner och fick ett nekande svar. Som vanligt framgår det inte vilken webbplats som nekats. Mycket irriterande.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
|
TD stoppade tydligen huvudet i sanden...
|
||
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
||||
|
Någon mer än jag som har problem med att besöka TD? Första sidan visar ingen grafik sedan 2 veckor tillbaka samt att jag inte kan logga in där, får endast en tom htmlsida som svar (också varit så i snart 2 veckor). Supporten? Kommer inte åt någon länk för sidorna hinner time'a ut innan de visas så alla länkar är i princip döda.
btw; följde tipset att radera cookies men det fungerade inte. :huh: |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|